Herfst

Voor wie van kleur houdt, is de herfst natuurlijk het allermooiste seizoen.  Ook in onze buurt tracteren de bomen ons op een grandioos schouwspel. Vroeg in oktober deden nog niet alle bomen daaraan mee maar de zon zorgde dan weer voor prachtige lichteffecten.



Vooral in de Overhorst heb ik prachtige foto’s kunnen maken van de geel verkleurende bomen. Volgens mij zijn dat Japanse notenbomen maar pin me daar niet op vast. Van fauna heb ik net zoveel verstand als een Hagenees van vogels (hij onderscheidt ‘sijsjes’ en ‘drijfsijsjes’).


De foto hieronder heb ik opgestuurd naar de website In de buurt Helmond die een collage zou gaan samenstellen van herfstfoto’s in Helmond gemaakt.


De eiken langs de Aarlerixtelseweg verkleuren wat later in het jaar. Het tegenlicht maakt ze wel erg mooi.


Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑