Een nieuw huis!

“Hier komen wij te wonen! Carmen, mijn vrouw, en ik hebben een van de zeven appartementen gekocht in Villa Spaendonck in Helmond.”

Dat was de aanhef van mijn blog in 2017 toen de bouw van ons huis net was begonnen. Inmiddels wonen we er al sedert mei 2018 en het is één groot feest. Elke dag genieten!

In dit blog heb ik verslag gedaan van de bouw van het huis. De mensen van aannemer Van Bussel waren in februari 2017 begonnen en ik ben regelmatig foto’s gaan maken om het verloop van het werk in beeld te brengen. Nadat het werk gedaan was, is dit blog vrijwel stil komen liggen omdat ik natuurlijk genoeg te doen had in en om ons nieuwe huis.
Nu ben ik sinds kort gepensioneerd en heb ik meer tijd om er weer eens iets aan te doen.

Paul Vogels

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑